Amanda Jensen

Jag blir lika chockad och fundersam varje gång jag får den kommentaren, "har någon sagt att du är lik Idol-Amanda?"..
Har inte sett hur hon såg ut förrän nu när jag sökte på google..
Lilla fröken Sara tittar nämligen inte så ofta på TV och ännu mindre på Idol..

Malmö idag! YES!
BBL
image41

Har jag sagt att min lillasyster är sjuk..?

Och mitt uppdrag för dagen var att handla julklappar, did I succeed? No, not at all. Only got myself some chistmasgifts instead of gifts to other people..
Kom fram till att min rygg ser mysko ut idag.
Och ja, jag blir fortfarande stressad av tanken på barn och mår så jävla dåligt av att andra i min ålder skaffar barn. Stressa?! FU.

Imorgon ska det pluggas, bakas, pyntas och annat mys..Julsklytning på kvällen..tjo..ho?



Förresten, var försiktig med pussar. Lika försiktig med "j-g -lsk-r -ig".
goodnight folks!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0