Barnmat.

Idag, sov jag. Länge. Till 11. Inte likt mig. Meeen, jag hade iofs varit uppe till 3 (: Jag är förlåten.
Idag, hände en ganska tung sak som jag inte tänker berätta om. Säger bara en sak. Lillasyster.
En annan tung sak. E har köpt en nagelsax. Kiss my ass, ni vet vad hon gjorde med den och det gör så jävla ont i mig.
Varje gång du skär så skär du bort en del av mig också. Varför skär du bort mig?

Match ikväll japp japp. Vi vann japp japp med 3-1. Men jag gjorde ingen vidare insats, fick världens guldläge och vad gör jag? Fingerslag, bra sara. Gaaaay gay gay gaaay? Fan! Suger att sega till sådär, slutt med det. Har inte match på ett tag nu så då kan man ligga i utan att behöva tänka så mycket på mat och träning och vila och allt. Bara att tuta och köra och oooooh vad skönt det är (:

Värmde precis lite fisksoppa och såklart så slickar man av skeden som man lagt upp maten med.
sommar sol bada brygga sand grud piggelin mamma pappa snurror gungor rutschkanor skrapsår blåmärken
 och sist men inte minst. Barnmat? Så liten var jag och minnena bara for upp i skallen på mig, hämtade från ingenstans. Jag har ingen aning om vart jag var då jag skaffade mig dessa korta små minnen, men det var den kalla fisksoppan jag slickade av från skeden som gav mig denna flashback. Vilken utomordentligt häftig grej att srkiva om sara..pja jo-ho haha jag vet. Vilken mysig känsla det var. Liten, behövde inte tänka på något alls. Bara vara...

Och du gör jätteont i mig, och du med, och du och du och du. Jag vill flytta hemifrån.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0