Diska.

Ett, nej vi har inte diskmaskin hemma. Trots att vi har installerats sprillans nytt kök, no dishwasher.. Det är nån sån grej som mamma och pappa har ihop, jag förstår inte. I vilket fall som helst så har jag diskat och mom blev happy for that. Pops är i norrtälje på hundkurs med Lara, åh underbara hund <3 på dig.
allafuckingjoke.blogg.se
Jag tycker om att bli glad på dig, när jag vet att du är glad så blir jag glad på dig :D
Nu mår jag bra.
Dagen har varit okej, inte tränat ett smack, men imorgon..mmmumma, styrketräna på morgonen med mom och på kvällen tänkte jag faktiskt hänga på volleyn ända fram till klockan 22 (: Men då gäller det att jag pluggar engelska när jag kommer hem från skolan by 1600.
Idag gick jag till bussen dessutom, i detta kissvädret.
Hitch är en sötskalle, jag fick hennes nummer :D Hon bor på Öckerö..Utanför Göteborg. /:
Inatt sov jag med min adventsljusstjärna tänd. Jag tycker det är sååå otroligt mysigt och man får ju passa på när storasyster inte var hemma :D Men jag vaknade ett par gånger, inte av ljuset utan av att jag var omkringsnurrad i min gräddmorgonrock som jag fick av mom i namnsdagspresent (ja, namnsdagar råkar vara en seriös grej i vår familj).. Urk, får sova i understället inatt. Ja, om ni inte visste det så älskar jag att vara hur påklädd som helst när jag sover. I alla fall när jag sover ensam! Haha :D

Dagens dårå; Angels & airwaves - the gift , dadlar och bal!

Nu ska jag försöka ringa Stefan.
tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0