Du är lika ensam som jag.

"Men gud så anorektisk du är Sara.. haha, jag kör nog på samma spår som dig" sa Mamma och lassade på lika mycket mat som jag precis öst upp på min tallrik och börjat njuta av i fulla drag. Mums säger jag bara! :D
Och Emma, lilla söta rara Emma. Jag står ju så maktlös här borta. Dra inte på dig någon jävla mask, inte för min skull.
Bli frisk, bli bara frisk.
Nästa gång eggen nuddar dig skär du likväl ut den del av mitt hjärta.
Bli frisk.

Kom idag fram till att jag ska hoppa av Historian också, jag har svårt för att intressera mig för det och jag har get tämnet en riktigt jävligt bra chans, men icke. Så kul är det inte och det tar för mycket av min tid, vilket har gjort att jag börjat halka i matten och engelskan som tillhör kategorin favoritämnen.. Inte kul, så bye bye Historia.. Känner också att jag inte vill ha Amelie i 3 ämnen i vår heller. Usch vad I don't like her..

Nu ska jag kolla mailen på den andra datorn, se om det kanske trillat in något spännande i inboxen på Outlook Express (:
Tjau

Snygga kvinna, ge mig din kropp!

Heeeelt otroligt snygg är du!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0