Irritation.

Halsen gör ont och öronen ömmar lite.Kapitel ETT Ja, jag tycker det är jobbigt att du skär dig, att du berättar att du skär dig. Ja, jag vill att du berättar att du skär dig. Ja, jag tycker om att höra att du saknar mig. Men inte när du försöker ge mig dåligt samvete. Du går inte under. Det gör du verkligen inte och det gör ont att fortsätter. Det gör ont att du mår dåligt, jag vill inte att du ska må dåligt.
Kapitel TVÅ
Och nej jag tycker inte om din taskiga attityd. Jag är trött på taskiga attityder. Malmöit..


Och ja, jag älskar min mp3a som insett att den älskade mig för mycket för att vara utan mig. Min fina Sony atrac (: Mm, vad jag älskar dig!



En utomjordnings kärlekstörst, en undran om vem som svek vem först?
Förlåt, men det blir inte bättre av det.

Och imorgon. tjihu (:

Tjau

Kommentarer
Emma

Sara, meningen var inte att ge dig dåligt samvete på något sätt. jag saknar dig, I really do. och jag orkar itne sitta hemma ikväll så tänkte jag att du kanske ville ses. och sen BRUKAR vi skämta om sånt. inte sant? jag trodde itne du skulle ta det så allvarligt inatt.
du är bra. och jag saknar dig.

2007-12-15 09:49:52
URL: http://emmaebba.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0