Julklappar

Ibland blir man så trött. Den här natten har nästan dödat mig. Och idag ska jag handla julklappar. Hela dagen. Sen ska jag till Philip & se saw 4 om han lyckas fixa den...Hoppas det för jag vill jättegärna se den! (nickar! m-mm!)

Och igårkväll. Saknar jag stefan, hans stöd. Han är min styrka, alltid. Hoppas han blir glad för klappen jag skickade :D Om den hinner fram i tid! :D
Tönt tönt tönt tönt (:




Nattens: Hur mycket tårar finns det i en människa? Sia- Breathe me. Vara stark. Stanna.



BBL


Alla klappar är handlade, jag har fått se Saw 4 som varit efterlängtad att se och jag är väldigt nöjd. Den var sådär bra genomtänkt som 1:an var and that makes me HAPPY!
Vi har dessutom fått hem senaste Digitalfoto som jag förnöjt sitter och explorar här lite halvt om halvt. Mitt i alltihopa så kommer mom på att jag fått både brev & kort från alla möjliga människor. Kort från emma <3 Tackis <3<3<333<3<3<333
Vårterminens busskort och sist men inte minst... Ett kort från mina..vad ska man säga? Sysslingbarn eller Nästkusinbarn? I alla fall, Isak & David! De enda barnen jag tycker om helhjärtat, ni vet jag och barn brukar inte kunna fungera ihop men Gud vad jag älskar dessa två barnen, de är helt underbara!

Isak & David = Bäst! ANKI & MICKE = BÄST! GOTLAND = BÄST

Jag har ont i magen, så nu ska jag dricka te och hoppa spå att det går över (:

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0