Långa nätter

Längtar bort ifrån hans kyla och hans famn.


Till långa nätter.



Sommarminnen eller vadå? Jag saknar att gå med Stefan genom Visbys gator.. Jag har ju inte helt klara minnen från varför och var vi hade varit när vi tumlade hem till Jocke för att dela på en 1 meter bred soffa första..eller var det andra? Jo andra sommaren var det.. och klockan var 3 på morgonen? Det är mycket för mig ja..
Han & jag brukade borsta tänderna i gryningen första sommaren.. Det var helt sick. Fan vad jag saknar den sommaren. Men SOM MAN SÅG UT DÅ!? SOM EN GRIS?! JA?! Nu är man mer slim jim jepp jepp.. gutt.

Nu tappade jag inspiration till att skriva..Vet inte vad jag ska skriva..

Ah, musik såklart..

När jag är glad lyssnar jag på håkan, billie the vision och en del andra i samma stuk..
När jag tränar..lyssnar jag på det som spelas..oftast house/techno..
När jag springer i skogen är det Yoji Biomehanika som gäller, endast. Speciell om jag springer långt.
När jag är arg lyssnar jag på.. ingenting.. vill inte förknippa musik med ilska för när man då lyssnar på den låten senare så blir man arg igen..

Jag fick en dan för dan före dopparedagenklapp idag? Heter det så? Iaf, jag blev frustrerad för att bilderna jag tog på vår fina julgran blev kissdåliga för att jag ville ha lång slutartid, men det är praktiskt taget omöjligt att hålla kameran still så länge som ALLA vet okej?!.. Så pops plockar fram ett stativ som var tänkt som julklapp :D Makes me happy, thanks pops!
Så jag fick till några bilder iaf, kul med långa slutartider ibland.. Nu kan jag ta de där fyrverkeribilderna jag hoppats på.. måste fixa svart papper bara..Och de där stadsbilderna jag fantiserat om.. Längtar till vecka 8! Då åker jag till stockholm! Fy helvete vad smart ich bin! Det är så himla fint det, ja jävlar.. Den där terapin för att sluta svära börjar bli aktuell..
Mom köpte ny bil idag också. En olivgrönmetalliv Skoda roomster..

God jul..eller nåt.









Långa nätter


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0