Ont i halsen

Och idag var mjölken till kaffet slut. Ajaj, vi åkte och handlade ny mjölk och pepparkaksdeg, hämtade ett paket från ellos också där ett par skor var med som jag beställt, men såklart så var de för små. =( Det gillas inte speciellt eftersom de var jävligt snygga. Storasysters kommentar dock; "Ska du på maskerad eller?".. Mm, tack.
Nu har mamma och jag hjälpts åt att städa hela undervåningen och jag har till och med städat mitt rum, nu ska bara ljusstakar n'shit upp också (: Mys! :D
Meeeen..åter igen till det där plugget. Sista seriösa veckan vi har nu iaf, sen har vi temavecka. Faktiskt en rätt rolig tillställning i skolan (:
Sen är det jullov och sen VÅRTERMIN. Sara du har precis klarat av höstterminen, hur känns det? Gött, men jag har drabbats av höstdepp. Jag saknar Jeff som ett as, måste börja umgås mer okej babyboy? Sugardaddy kanske det var till och med ;)
En annan sak, jag har aldrig gillat pepparkaksdeg. Jag gav degen ett nytt försök för en stund sen och konstaterade följande;
FÖR JÄVLA ÄCKLIGT MED PEPPARKAKSDEG. Det ska vara färdiga kakor och inget annat! ÖRK!
Min hals suger, Niklas är i England och jag lyssnar på Lifehouse som får mig att sakna dig. Kom hem kompis! KOM HEM! Du behövs här!
Kommer säkert på mer vet tatt skriva sen, jävla blogg I'm addicted to you!

Läste precis allafuckingjoke.blogg.se. Älskade emma, varför? Döda spökena! Jag varnar känsliga läsare, den är jobbig och man blir helt upp och ner utav den. Men det är en verkligenhet hon går igenom varje dag och ingen utifrån kan hjälpa henne, det måste komma inifrån.

Jag drömde om en barndomsvän igår som telenäten drömmer om svalorna i vår Jag vaknade av bruset från maskiner i djup sömn Jag vaknade så lycklig över att äntligen ha drömt Hon vinkar genom ett fönster Hennes mun är som ett sår så går hjärtat mitt sönder Det har varit ett ensamt år Jag ska aldrig ignorera dig igen Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns Mina nyårslöften Jag filmar nu Stora känslor stora ord men allt av vikt Jag säger har Jag stulit ur en bok Jag läste nåt om kyssar nånting som alla vet men som dom aldrig lyckas fånga i filmerna man ser

Nu ska jag baka ut min lussekatdeg (: plugg sen..mindre kul men likförbannat ska det göras /;

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0