71,7,69,65

Jason Mraz har fångat mina öron för några dagar till, tack vare Philliphjong (:
Jag har sovit otroligt gott inatt, la mig 2354 ca.. vaknade till liv vid 0700 och jagskulle upp 0730

Så himla gött att vakna och vara pigg en liten stund innan klockan ringer, för då kan man ligga & dra sig utan att ha problem att verkligen gå upp.
Tänkte först gå på morgonprommis, men pappa är inte hemma så han kan köra mig till bussen sen.. och min cykel är redan nere i glemminge, så jag får leva med at gå till bussen, no problem (:

image25 Fint att vakna till detta jepp jepp.

Just nu sitter jag & äter fiberhavregrynsgröt med mjölk, banan & russin. MUMMA!
Snart dags att duscha & fixa sig för skoliskooolaaan... (:


TJA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0