Alla mot en.

Det är fan ta mig så. Allt kan verkligen gå emot en på en och samma gång och det blir så oftare och oftare för mig, det är satan inte klokt. Och ja jag svär hur jävla mycket jag vill för jag är så jävla förbannad. Fast jag egentligen inte vet varför..? Eller vet jag det?
Eller, va?
image20Jag har spelat volleyboll i lite mer än tre år, vad är det viktigaste i spelet? Jo, att kunna serva, sätta igång spelet helt enkelt. Kan jag det? NEJ, jag har inte tekniken.. Jag har jobbat som fan på det sista tiden men likförbannat går det inte.. Jag är för slö.. Andy säger det, David sa det också..för övrigt en tränare tror jag, inte en aning om vem han är men han försökte hjälpa mig och sa att jag var för bekväm.
Bekväm = fet = ful = slö = dum = äckel.
Tack.
Bit ihop, yes det ska jag men jag blir så otroligt överförbannad på mig själv att jag inte vet vart jag ska bli av. Inge tryck i bollarna får jag heller.. Det gick hur bra som helst när jag skulle pressa bollarna mot väggen 10 meter bort, då kunde jag sikta..men så snart jag har det där jävla nätet framför mig så fallerar allting. Jag fattar inte. Makes me sad.
När det finns de som tröstäter så ser jag mig i spegeln. Du är misslyckad, du har ingen kontroll. Vad håller du på med?
Get control. You need it. If you have it, you can do whatever you want.
Come on, Focus?!

Det händer lite allt möjligt i mitt liv..Både större och mindre ting.
Jag vill inte bo kvar i ystad, jag vill inte bo kvar med min familj.
Jag har växt ur min familj. Det är en sak.
Jag vill flytta till varberg och läsa den där utbildningen på Campus Oooohja det vill jag, vad som helst för att komma härifrån. Det hade hela världen mått bättre av.
Lämna YVK är desto svårare : (

Jag är singel.. Och OJ vad jag är singel ( :
Jag vet, alla vill ha mig xD hahahah

En annan grej kan jag ju säga om den här helgen som för övrigt har varit lugn och mysig hemma, även om jag önskar att jag var nån annanstans.
Bara en sak; SMS



Måste tillägna en liten bit av min blogg åt mitt kära objektiv.image21




TJA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0