Ångest

I fredags åkte jag till Philip (: det var heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmyyyyyyyyyyyyyyyyyys :D
Även som man itne sov speciellt mycket..vilket jag inte gör i annat fall ändå.. men ja, Ändå (:
Och jag lovar, jag har aldrig ätit så mycket skit som jag gjort denna helgen. Jag menar, Pizza, godis, cheeseballs, choklad? Vadå, det där tillhör inte min lista över vad som känns okej att äta. Men jag åt det. Jag åt det verkligen.
Det kändes sådär igår.
Idag då, ÅNGEST.  Men jag vet ju egentligen inte varför.. hullivajj fan.
Ska ut & springa sen för att bli av med allt. Bara bli av med det. Nej jag vet att man inte bränner speciellt mycket på en springtur men tankarna blåser bort. Det är bara man själv & vägen. Och det är bara man själv som bestämmer vart vägen ska ta vägen under ens fötter. Musik på högsta volym, dämpa allt annat, allt annat ska försvinna.
Imorgon ska jag förhoppningsvis få tillbaka min Datorladdare som jag glömde hos Philip. Skitstörigt att glömma saker..alltid är det något!

Tom Tom Tom Tom. Te när jag kommer hem jepp jepp.
Jo men jag har en banan & en clementin & lite flingor & en slick kaffe.

Men inget mer idag.

JAG SKA GÖRA EN PUMPALYKTA I EFTERMIDDAG! DET SKA BLI JÄTTEKUL! ÄLSKAR ATT PYSSLA MED SÅDANT!

TJA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0