Faktum.

Det är ett faktum att jag alltid vill ändra på någonting hos mig. Varför det?
Jo, för jag är inte nöjd med mig själv, hur kommer det sig? För jag har aldrig fått riktiga riktlinjer i livet.
Gör vad du vill och du klarar det. Visste låter det jävligt bra, men att ha ett fast mål från början och sedan utveckla sin egen vilja och styrka är bättre..

Mitt utseende suger och det vet alla att jag tycker. Men jag vet inte varför jag skriver detta eller varför jag ens tänker det.
Herregud, det är som att vara 14 på nytt, kiss my ass!

Jag försov mig idag också, det suger.. och man ska bära sten i eftermiddag. Värre!
Sen ska jag träna träna träna träna <3
Det mår man bra av iaf, får se hur söndagens nötning i serve ger resultat ikväll..om ens något alls?


tja

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0