Och jag vet ju inte varför..

Frukost bestående av flingor, banan & mjölk.. & en kopp kaffe med varm härlig mjölk.
Lunch.. hrm. Några tuggor av philips schnitzel?..
Och den där jävla chokladen.

Sen Core & Volley. Tot. 2,5 timmar

2 grova mackor med keso, soltorkad tomat & saltgurka, 1 kopp grönt te & du kränger jag ananas?

Imorgon blire morgonprommis (: & sen simning & bastu. Me love bastu :D
Måste hitta den där baskern imorgon också..hoppas vi har den kvar =/

Fan vad jag mår kisskass... Jävla skit och det går liksom inte att komma ur heller. Men jag mår ju bra när jag är med andra..det är ju dessa små ensamma stunderna som man börjar tänka & känna efter så himla mycket.
Känna efter?

Dagens ord. TEASE


image29 Nej det är inte jag på bilden.


Tja

Kommentarer
karin

Hej! Nu i Halloweentider klär kändisar gärna ut sig! Kan du gissa vilken TV-Stjärna som är utklädd på min blogg! Kram Karin!

2007-10-30 22:43:27
URL: http://kariwn.blogg.se/karinsblogg
Sanna

Godkväll! Hur står det till? :)

2007-10-30 22:43:30
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0