Yes Sport & Fitness

Idag sitter man då i repan igen, irriterad på kortläsaren som inte fungerar! Vill elda upp den!
Nu har jag betalt uppkörningsavgiften.. nu är det bara 800+750 kr till som jag ska betala till körskolan, sen är det tillverkning av körkortet som ska betalas osv. Jag har nätt & jämnt 400 kronor kvar avv min mustiga 26 ´ kronors lön som jag jobbat ihop under sommaren.. Suger. Jag måste skaffa mig ett till jobb.
spejgel
Ikväll ska emma & jag till hennes stuga som jag pratat så mustigt mycket om, ska bli fett najs (: Har laddat ner Loving Annabelle & vi ska hyra Hata Göteborg, The last kiss & en skräckis som hette nåt konstigt.. You scream, you die eller nåt sånt.. Sen ska jag försöka få med mig Are you scared :D HAHAHA

Måste plugga en del också, det suger eftersom jag anser att jag har viktigare saker att tänka på just för sekunden, det är ju faktiskt så? Eller?

En sak säger jag, Samuel - du suger :D

En annan sak säger jag också, Philip - du ÄR söt!

Hahaha (: Förhållande kanske är det sista jag är ute efter nu med tanke på att.. ja.. Jag är inte kapabel att känna något, jag känner mig som en fom av kvinnochauvinist. Slå upp ordet om du inte redan kan det.
Men vem vet? Ingen! :D Inte ens jag och det är en grej jag älskar med världen, och hatar. Man vet verkligen inte vad som händer i framtiden, LOVE LOVE LOVE - så därför får man lov att planera och bestämma själv!

Igår kväll kom jag verkligen fram till det. Jag måste verkligen flytta hemifrån. Jag har vuxit ifrån att bo hemma i familj, det funkar inte längre. Alla gnabbar hit och dit och jag står där och betraktar, skoj?
Jag vill ta hand om det jag behöver ta hand om själv när och hur jag vill. Jag behöver inte mamma och pappa längre.. utom när jag behöver skjuts nånstans, men jag ska ju ta körkort så det är lugna puckar (:
Längta, love love love på det!
Snart är det lov också - älska! (: Släppa allt, bara sova! SKÖNT! :D

Nu ska jag hinka i mig vatten. Bra för kroppen.



tja!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0