Bornholm

Igår åkte jag till Bornholm. Träningsläger. MED YVK.
Finns bara en sak att säga;
FYFAN VAD ROLIGT VI HADE, SÅ JÄVLA SKOJ :D thanks babes för en fet helg! (med lite uhm & hum)

   Fullt ös medvetslös säger jag bara, fotbollen var väl rätt bra tills man tröttnade...0-0
Jag menar, hur kul är det när matchen är slut & inget mål har blivit gjort? Slafs på det.


Jag fick med mig zuccinin hem av nån jävla anledning också.

Är verkligen helt slut, så en detaljerad version får ni inte.



Blev för ca 3 minuter sen blav jag sugen på italiensk choklad från lejonet & björnen. Praktiskt taget den enda glassen jag äter numera..

Jag är störd i huvudet.
tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0