Eos 350D

Pappa lånade hem en kamera. Han gick ut och fotograferade en stund. Sen fick jag se kameran..ååh, en sån hade varit coolt att ha.."Du kan få köpa den för 2000? Walle på jobbet ska sälja den, jag har redan fixat en nikon kamera till mig själv.."
Va? Är det sant, 2000? Den är ingenting för den här läckerbiten ju. Säkert en asabra nybörjarkamera..Verkar inte vara så jätteavancerade grejer på den. Inte tillräckligt avancerade för att jag inte ska lära mig den iaf.
Ut med pengarna och iväg med dem. Nu är den min, och jag älskar dig redan. Eos, min fina Eos.

image5

Nu ska jag lära mig hantera dig också, men du kan inte vara svårare än en brud ;) haha


En annan grej jag kom att tänka på inatt; Varför är tjejer då himla känsliga?
Det är ju en sak om en kille säger det, men jag..TJEJ tycker att tjejer är känsliga :P
Jag är för grabbig av mig antar jag..men jag har mina pms dagar jag med xD
Jag är renodlad tjej och har egenskaper därefter, tro inget annat.



tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0