Jag är sjukt dålig på att blogga.

Plus att min blogg är jätteful! Kan ingen..uhm.. som RÅKAR läsa detta göra den fin till mig? Jaja, jag går på JB men det behöver inte betyda att man är värsta jävla datasnillet för att man läst webdesign 1 år..
Totalt värdelöst, vad ska jag med dreamweaver till när jag ändå inte får behålla programmet på min underbara fisa-lisa till dator?
Mamma har precis värmt en nackkrage i micron som hon fick av mig i present..Det var ju bara SÅ oturligt att hon värmde den lite FÖR länge. Så nu luktar det död gris i hela köket. Eller nej..Inte död gris. Men man skulle kunna jämföra den genomträngande lukten med död gris (Ja, jag har känt lukten av död gris. Inte det fräshaste men så är den bittra sanningen)

Imorgon är det träning med tjejerna igen. Jag älskar verkligen volleyboll. Det är det bästa jag vet!
På torsdag har jag & teden 1 år ihop! Väldigt trevligt tycker jag...Men jag vill att du ska komma hem snart..på heltid.I fredags vad jag i malmö med Jeff, alla tillfällen med Jeff är en upplevelse.

hahaha
Har jag världens största mun & världens minsta huvud på samma gång?


Nu ska jag fortsätta räkna ut lite areor på trianglar. Sin x grader gånger katet gånger hypotenusa(eller katet) delat på två är lika med triangelns jävla area..
Jag menar, det är matte D? Skulle det inte vara svårare än så? Ja, jag tycker om att läsa Matte (:


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0