Saga

Idag var jag i malmö.
Jag åt bakad potatis med Keso & grönsaker (GOTT!) Och handlade lite småprylar.
Jag köpte en födelsedagspresent till Isak som fyller 2 år nästa fredag (: Han ska få en mjukissnigel. Varför det då?
Jo, i somras när jag var upp på Gotland så var hans favoritlek "Lilla Isak akta dig, akta dig, akta dig! Lilla Isak akta dig, annars tar jag DIIIIIG!" & så skulle man jaga honom och kittla honom (: Så då tycker jag att jag är vitsig som köper en snigel till honom, så ska mamma Anki & pappa Micke få lov att lära honom att det egentligen ska vara SNIGEL istället för Isak (:
Åh! Saknar isak!
Jag köpte en jättefin tröja också. Gudasnygg var den! :D Me like Weekday!


CM
Såhär ser den ut! SKIIITSNYGG!

Jag var nere i butiken också.. (butiken = bully) & träffade Johan & Katja som höll på att möblera om bland alla skor & lådor & allt möjligt skit :P
Saga var också där..hon låg & sov i personalrummet. För er som inte vet så är Saga Danne & Katjas underbara svartvita Pittbullterrier. Hon är svart & vit & ser ut som en ko, ASSÖÖT. Jag gick & hälsade på henne & klappade henne..Först ingen reaktion..men sen vaknade hon till liv & vänder på sig (Hon låg med ryggen till).
Hon ställde sig upp & tittade sömnigt på mig..Jag klappar & hon viftar på svansen.. Sen kliar jag henne på ryggen, hon sätter sig ner & tittar på mig med groggy ögon..
Sen sakta, sakta så faller ögonen ihop och nosen sjunker & sjunker tills den är riktad rakt ner i golvet.
Hon somnade. Sittandes.

?



Mamma sa förresten idag att hon visste hur min framtid såg ut.

Jag skulle bo i ett jättestort hus, nästan som en herrgård, inte ett slott.
Jag skulle ha minst 3 barn & 3 hundar. Trädgården skulle vara jättestor. (Där jag ska plantera en massa träd, fyllde jag i)

okej (:


Tjau.

Kommentarer
saurururaaa

åååååååh så fnyyygg!!

2007-09-20 10:56:25
URL: http://aaua.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0