A, ge mig det där betyget

Sutter just nu & ryser till inledningsmusiken till ciderhusreglerna.. Åh, jag berättar mer sen..

bbl


Nu ska jag bara skriva min recension så kanske jag kan höja betyget igen..kanske.. fast det känns ganska hopplöst.
Jag måste bara säga att CiderHusreglerna är nog en av de bättre filmerna jag nånsin sett.
Man blir så himla mjuk. Jag grät minst 5 (!) gånger genom filmen. Det brukar väl vara så att man gråter i slutet på en film, inte flera gånge runder en och samma film..rent fruktansvärt bra.
Goodnight you Princes of Maine, Kings of New England.




Först dusch så man kan börja bli klar för kvällens jobb.. hoho..

Kommentarer
Emma

Jag hade velat sova hos dig inatt :(
jävla studiebesök!

2008-04-16 16:52:39
URL: http://emmaebba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0