Ateister.

Jag skulle nog vilja säga att jag är ateist. Ingen tor på Gud? Eller? Jag blir så himla irriterad varje gång jag sitter på religionslektionerna med genomgång om ditten och datten och vad man gör i den religionen hit och dit. Hur fan kan man tro på sånt där tjafs? Jag menar.. Hur kan man låta sig påverkas av något nån snubbe sa för flera tusen år sen? Löjligt up in my ass. Men visst..tro ni på vad ni vill, ni är störtlöjliga i mina ögon. (:
Klarade av moment 10 idag och skaffade pluspoäng på min extra axeltitt jag alltid gjorde i korsningarna.. Vet inte varför jag gör den, men det känns bättre så. Plus iaf och jag känner mig närmre körkortet än någonsin! :D Nu ska jag jävlar bara ta det. Måste sluta svära men jag känner fan smaken av det nu!
Fixade ett ryggskydd idag hos sissela, det var bekvämt att träna med så jag fortsätter nog med det (: Thnkz (;
Fett massa trött nu efter 1,5 timmes träning. Nytt pass på Stepen & Coreträningen satt där den skulle. Calzone pizzan satt där den skulle också (: Lata föräldrar, jappjapp.. Jag orkade inte heller laga mat så det får vara för ikväll, kommer träna bort det imorgon ändå..Måste fan bli slim för sommaren nu..suck.
Sitter och längtar efter marcus, fick ju inte min långhelg med honom som jag hade hoppats på pga min magsjuka.. Och hans bakfylla igår. Han låter för övrigt som en katt när man precis väckt honom, små pipiga svar. Hade jag varit där så hade han nog troligen lagt armen om mig & dragit mig intill sig & somnat om..som alltid när han vaknar till om nätterna.. och detta väcker alltid mig. Men vad gör man inte (:
Min Mentor ska för övrigt bli pappa, det var beräknat till den 27 april men idag kom han in i vårt klassrum & berättade att komplikationer uppstått så det blir kejsarsnitt på onsdag, stackars Cenneth. Han var lite smått uppriven, han vet inte precis vad han ska göra.. shit, min företagscoach på 41 bast ska bli pops! Det är sjukt, jag kan inte se han som far..ännu mindre som en person som skulle kunna klara av blöjbyten.. Stackars..
Jag längtar till Juli också.. Gotland, gotland, gotland! Åh! Jag älskar att åka dit! och Isak! åh! Och David! ÅÅÅh!
Anki, Micke, sven & Maja-Lena..ÅÅÅÅÅÅH.. Gotland är sommar!
Ge mig student, sommarlov, stranddagar, frukost på altanen, nyklippt gräs, apelsinsaft och Gotland!
Glöm inte calippon! Nej inte lime elelr nåt annat tjafs, det ska vara vanliga goda cola calippon..och isig pepsi.. ÅÅh!


image112

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0