Björn Gustavsson

Ett återkommande samtal i klassrummet är alltid Björn Gustavsson. Vi njuter av små klipp, citerar honom och garvar järnet. Alltid.
Jag älskar den mannen, han är det bästa som har tillkommit i Sverige. Jag tackar.. inte gud men hans föräldrar och hans kreativa hjärna för allt skratt han bidrar med. Björn, we love you :D hahahhaa
Skriver som värsta, ja vem vet vad.. haha störtlöjligt, men han är en av anledningarna varför jag faktiskt tar mig tid att titta på TV.

Mamma och jag pratade om transport i morse.. När jag som vanligt övningskört ner till bussen. Man har satsat fan på att bygga motorvägar och asafaltera på nytt överallt, "host, host, vad dålig luft vi har? Varför det?".. Varför bröts järnvägen upp rpecis överallt? Hade järnvägen funnits kvar så hade jag haft 1 km till närmsta tåg, svinpraktiskt. Men nänä.. Vi diskuterade också fördelar med att ha cockpiten på undersidan av flygplanen.. och vilka fördelar det fanns i att flyga upp och ner.

bbl

Kommentarer
Emma

Du och din mamma har allt underliga diskussioner ibland :D

2008-04-14 21:10:55
URL: http://emmaebba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0