Dagens

Pigg som en nötkärna kastar jag mig ut på en morgonpromenad i duggregnet med kamera i högsta hugg. Leker med polarisationsfiltret och inser med besvikelse att när jag tar bort speglingar från vattenpölar så blir himlen blek och att när speglingen kvar i vattnet så blir himlen och molnens konturer helt perfekt. Vad gör man? Jo, man lägger ihop båda till en bild. Perfekt.

Jag tycker inte heller att jag någonsin gör nånting om dagarna. Där finns ingenting som fyller upp vardagen, jag råkar bara existera och se tiden flyta förbi.. Men faktum är nog att jag gör rätt mycket utan att egentligen tänka på det. Det är först när jag tänker på det som jag inser att det är nog en del ändå.
Söndag dårå..
  • Har letat vandrarhem i GBG inför Kal å ada cup
  • Informerat de flesta i klubben och bett andra vidarebefordra om vad jag hittat
  • Morgonpromenad med kamera i högsta hugg
  • Redigerat bilder
  • Skrivit psykoanalys á la Freud
  • Varit ute med Lara en sväng
  • Sytt lite på studentklänningen
  • Skrivit ner vilka jag ska bjuda till studenten
  • Lagat mat
  • Duschat, gjort oljeinpackning, filat fötter(de ska bli fina för sommarn)

Dock har jag ju en del kvar att göra.. Typ skriva en Arbetsmarknadsanalys, SWOT-analys + ppt-presentation, skriva på min produkt analys. Tänk vad lite sjukdom kan göra med en.. Jag är trött på skolan..Längtar till Juni! Sommarlov!
Har funderingar på att leta upp nån som vill spela beachvolley turneringar med mig i sommar, finns det mix? Mer research ska göras (:

Right? :Q

Nu har internet också klöddat för mig i en timme så jag passade på att göra fransk manikyr så nu är naglarna riktigt fina..men det betyder också att jag inte kan göra nåt annat än att skriva.. får inte slita av nagellacket :(

 tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0