Fotograf Marit Lasson

Efter skolan idag rullade jag och Davinski bort till Store thos och åt en utomordentligt god schnitzel med VÄRLDENS GODASTE POTATISMOS! Jag skojar inte, sjukt god! Fyllig och smakrik och hela kittet, vanssinnigt gott potatismos! Bättre än moms på långa vägar!
Under vår fina intima lunch så ringe bibban och frågade om jag tagit lillasysters dator..nej? Fint, hennes dator är stulen. Gutt. Fast den kom fram senare under dagen, smarto.
Efter detta så gled vid ner till Fotograf Marit Lasson, varför? Jo, bra att ta ett foto till körkortet om det skulle bli nödvändigt.. Tänk OM den där grundhandlingen kommit till mig.
"Har du hårmoddellat?" var hennes fråga när vi tog fotona, Nej vadådå? "Jo för det där korta på sidan och färg och allt".. Aha? Nej, det var jag som fick ryck en kväll och ba.. a..klippte. "Oj! Nej för du verkar ha känsla för hur man ska se ut på bild, satsa på det kanske?"..Nej.. jag vet inte.. inte min grej kanske..´
Jag? Modell.. haha.. men tack ändå (:
Och när jag kommer hem då, är det inte grundhandlingen som ligger i brevlådan? Jovisst! Postat :D Vill ha det nunununununu!
Handla godis sen, kanske fotta nere på kids-träningen och så ska rob få en surprice om han råkar vara där.

Nu njuter jag av en Pepsi max här i repan på Yes.. lite tomt med folk, dörren är öppen så lite frisk..eller a.. så frisk luft som det går att få i stan, kan komma in.
Jag är fett seg i hjärnan, ska sova tidigt ikväll eftersom man ska upp SENAST halv 6 imorgon för att hinna fixa mig hyfsat innan Hannis kommer och hämtar mig.
miwi!

bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0