Frost i gräset

Kallt och jävligt i morse, men gud så fint solen sken. Man känner verkligen att sommaren är på gång! Snälla låt det gå fortare!
Och som vanligt på måndagmornar så har jag Religion, lika irriterande som vanligt att folk kan tro på sånt där och ge upp sina liv för det.. örk..

Och idag då, jo..

  • Springa minst en halvmil
  • Styrketräna
  • Matte
  • Företagsekonomi
  • Engelska
  • Psykologi om det hinns
I N T E M O T I V E R A D A L L S.

Nu ska jag börja kolla bill.. snart dags..urk, mår illa. Stressmage, ja.

Jag har ehller inte förstått det här att stressa ihjäl sina elever nu på slutspurten och den tapade förståelsen att man faktiskt inte klarar av hur mycket som helst samtidigt. Visste ni att man glömmer 80% av vad man lär sig varje dag?
Tänk då om jag har 100 prov..dvs att jag bara kommer klara 20 av dem..kul. Jag vill inte längre.. snart i alla fall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0