Glemmingebro?

Efter att M åkt eidag tog jag ut Lara på en relativt lång promenad.. det hade slutat regna och var faktiskt väldigt skönt ute.. Och så kommer då det där..turistparet i den fula lilla toyotan.. "Hur kommer vi till glemmingebro?".. Eh, ni körde precis förbi en skylt där det står ganska så exakt 3 km kvar till Glemmingebro..Det brukar vara så att man hamnar i Glemmingebro först innan man kommer ut dit jag bor.. som jag alltid sagt till de som udnrar hur mom & pops hittade ut hit.. "De måste kört vilse"... örk..
Följ den här vägen 3 km till så kommer ni dit...suck.

När min mp3a är färdigladdad så blir det en springtur, bli av med allt fläsk..urk.. Sen blir det plugg och om orken finns kvar så kanske det blir fest ikv...
Måste skriva min bokrecension, plugga religion och Företagsekonomi..tjoho..


bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0