Inte vad jag önskar mig, inte alls..

She has something breakable just under her skin..
Jag vet egentligen inte vad jag ska göra..här borta, här jag sitter på min feta röv på min stol..
Efetrsom du är där borta, och håller på. De håller på, fan stäng av! Jag vill inte att du ska ner igen i den där djupa gropen..Du har ju precis kommit upp, du äter, du är på väg tillbaka till din normalvikt. Det har känts så lätt i hjärtat att veta att du tagit tag i dig själv för att komma tillbaka på spåret igen. Och bli den där glada emma jag alltid känt, den glada emma jag brukar prata med..jag HATAR den där emma.. den du är nu..som dykt upp igen.
DÖDA HENNE! TA BORT HENNE! JAG VILL HA MIN FRISKA EMMA, INGEN ANNAN EMMA ÄN DEN JAG LÄRDE KÄNNA FÖR FEM JÄVLA ÅR SEN!


LÅT MIN EMMA VARA!


Sluta skär dig emma..snälla sluta skär dig.
Du gör ont i mig!


Jag vill ha annat som pepp för imorgon... Du är mina andetag nu. Du är varje steg jag tar.

Kommentarer
Emma

Spela för min skull idag, kämpa för min skull, vinn för min skull!
Du är mina andetag Sara.

(jag slängde det igårkväll..)

2008-04-26 10:05:35
URL: http://emmaebba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0