Kvällens

Då var arbetsmarknadsanalysen nästan färdig. Ska bara ta reda på hur löneförhandlingarna går till och hurmånga som är med i facket.. skoj..NAT.
Nu ska bara SWOT-analysen göras så är jag nöjd för ikväll.
Det är rent otroligt vad jag älskar människor. Jobba med dem, träffa dem, göra saker med dem. Sålänge jag slipper ta i dem så jävlamycket. Är det folk jag känner så visst, en kram och ett pet i sidan går väl bra..de jag tycker om får kramar lite oftare.. En del får också pussar på kinden.

Nu ska jag fixa lite till på bloggen..härmar wisefool med en klocka.. hm.. får se om jag lyckas. (: I såna fall uppenbarar den sig här snart!

bbl




Titta! Titta! Tjusiiiiiigt sara!
Färgade precis håret på mom med den där hemska hennafärgen...men vad gör man inte för sin mom? Dock får hon inga pussar på kinden, inte kramar heller för den delen, inte så ofta i alla fall..
Jag vill ha en ny hund..eller.. asså det låter så fel at säga "ny" men jag vill ha en till för de är så underbara. Lara till exempel är helt blåst. Skitsöt är hon! Hahah, dum & hårig schäfer..


Och nu kinesiska för nybörjare, i brist på annat att skriva.
image111

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0