Långt ifrån färdigt..

Men bättre än det sett ut senaste dagarna.. Jag vet ju egentligen inte hur jag vill ha bloggen. Kiss på det!
Har faktiskt inte gjort något speciellt idag. Jag blev magsjuk inatt när jag sov hos M och skrämde slag på honom.
Spya i näsan är inte speciellt skönt att försöka somna om med säger jag bara. Åkte hem ganska kvickt efter att jag äntligen somnat om och blivit väckt på nytt av magvärk och en orolig M. Kom hem, helt tom i magen. Fruktansvärt tom i magen så jag satt och lyssnade på musik och drack vatten med sked, hur sorligt är inte det? Men sen fick jag i mig lite mosad banan och lite proviva och nu efterhand har jag lyckats få i mig mer och mer. Har varit otroligt matt i kroppen. Hatar att bli sjuk! Men nu har jag friskförklarat mig själv och fixat bloggen! Bra sara!
Nu sk ajag bara ta tag i alla läxor som ska skrivas..men som jag inte haft motivationen till att fixa på 7 veckor. tjoho..Min engelskakurs är dock nästan helt avslutad, ska ha 2 lektioner till sen är jag free!
Missade det där förbannade kvalet i Landskrona idag.. Hade tänkt presentera mig för deras tränare..men nänä..

Fuck magsjuka!
Tänk att det finns folk som frivilligt spyr och tar laxeringsmedel..Ni är STÖRDA!

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0