Läxor

Psykologi - förbereda diskussionsmaterial och analysera problemfall och deras orsaker, skriva texter om genus och socialpsykologi
Religion - Instuderingsfrågor om judendomen och Islam
Samhällskunskap - skriva ihop personligt brev + CV
Matte - räkna X antal tal med kedjeregeln som verktyg
Företagsekonomi - förbereda 5 lektionsföreläsningar
Bransch & Produktkunskap - skriva mitt arbete om systemkameror där jag ska jämför produkter, hur de marknadsförs, vilka regler som gäller vid produktion och försäljning, skriva historia bakom fotografi och analysera kundgrupper
Engelska - skriva bokrecension (som jag fuskar med & ser filmen och läser lite här & där i boken, haha)

Dvs att jag har uppgifter att göra i ALLA ÄMNEN som ska vara färdigt innan nästa vecka. Bra.. :( Jag har annat för mig ju.. fullt upp med annat..

Julian har räddat mig idag.

6

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0