Needless beating..

Det är väl vad man kan kalla det..när man saknar någon sådär asmycket och han/hon inte är speciellt nära.. faktum väldigt långt borta. Jag hatar att du inte är hemma. Jag känner mig så fruktansvärt ensam. Fast jag inte är det.
Tack emma för underbar stund på studsmattan med kaffe, snus, ananas & pepparkaksdeg (;

Men det gör så ont i hjärtat och jag vill bara spy på det. Jag vill ha dig här och bara känna dina armar om mig, jag vill att vi ska fula oss och tramsa som när du är hemma, ta fyrhjulingen och blåsa ut i skogen med fika, köra som galningar, skjuta hagelgevär..V F S H.. bara jag inte behöver göra det själv..
Vad dåligt man kan må ensam.. Men det är inte bara M som jag behöver.. Jag saknar bästis också, väldigt mycket. Träffa bäst i gbg! Stefan! ah! Ska bli magiskt, vi har en förståelse för varandra som..ja jag vet inte. Det är helmysko, det är liksom på det sättet att man inte behöver säga nånting alls. Tystnaden kan fylla ut väldigt mycket, men det är bara vi som vet hur man gör... gamling gamling..läser S detta så kommer han döda mig för att jag kallar honom gamling..

Jag vill till sthlm och krama den där konstiga kudden hon hade.. till ett avsnitt seinfeld som hon tycker är så himla bra.. jag vet inte.. scrubs är bättre.. men vad gör man inte för en stund i soffan på norrbackagatan 12 med en kopp te och trevligt sällskap. Fan att jag inte var mer social.. Jag kommer upp i sommar, allrighty?


Just det faktum att det blåste ljummet i luften nu ikväll ger mig rysningar och längtan till gotland. Ljummen luft tillhör flygbanor och kalkstenar.. Fotboll med isak..och en del vattenpölsplask.

Jag har väldigt ont i min rygg för den delen, träningsvärk som fan.. ska dra ihop lite grillkväll med volleyboll & studsmatta för laget + de som vill hänga på..håll utkik.



A, den sista bilden var liksom..lite rolig..och lite poetisk.. jag menar.. snart sommar, då blir man pepparkaka!

HAHA!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0