Saab Tunnan

Det finns ett flygplan som heter Tunnan..dock väldigt gammalt flygplan men det har verkligen existerat.
Varför döper man ett flygplan till Tunnan? Och hur vet JAG av alla att det finns ett flygplan som heter Tunnan? Jo.. Jag har alltid det där behovet av att vara annorlunda, så jo.. min studentinbjudan till Anki & Micke (nästkusiner på gotland, flygplanstokar & fallskärmshoppare) blir just ett fett stort kort på Tunnan.. just för att vara sådär udda..Stefans kort kommer ju ha en fet bild på Elvis...
Inte många dagar kvar nu.
Har nästan varenda helg uppbokad nu till studenten! FETT!
11-13 april
Ta hand om Lara för mom & pops är i Berlin, träffa Marcus, Fotta herrarnas match i Svenska Cupen
18-20 april
Timmy Har 20 års fest, sen lär det dyka upp något
25-27 april
DM i Ängelholm vad jag vet, stugan med Emma
2-4 maj
Tomt än så länge! Troligen vara med Marcus
9-11 maj
Förhoppningsvis Kal å ada Cup!
16-18 maj
Om vårt projektarbete går bra så har vi vår studentbal, Bodaborg med laget
23-25 maj
Bal i sthlm, minnesdag andreja
30maj - 1 juni
Det LÄR VARA FEST.

Grejen är ju att jag har slutat räkna veckor som veckor, jag räknar i helger istället för veckorna springer iväg lite hoppsan tjosan..skriver jag ner ALLT som händer under veckorna..så.. inlägget blir för långt helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla arbete i Bransch & Produktkunskap..Wei!


Notera min streckkodsklocka!
tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0