Separationsångest.

Det är dagens ord. Jag har ångest för att Robin inte är vår coach längre.  Jag har ångest för att jag inte vet vart jag vill bli av i höst. Om jag ska jobba, plugga, vilket lag jag vill spela för och allt det där..

Varför vill inte det ständiga trycket i öronen försvinna? Urk..

Lara var hur nördig som helst inatt. Hon väckte mig i alla fall 3 gånger med sin flåsande käft i ansiktet på mig, serro, hon behöver en minttablett. Puttar och skuffar och har sig, ingen som helt respekt. Dö hund, DÖ. Det är tänkt att du ska vara min vakthund, du är trots allt schäfer, inte en irriterande finne i arslet. Detta har då smått förstört min dag då jag varit extremt trött och garvade järnet åt psykologin när vi gick igenom stressorer i livet såsom föräldraskap och 40 års-kriser (jag insåg nämligen att min kära mentor faktiskt har fyllt 40 och blev pappa så sent som i förrgår, liksom hur kul lät inte det där då? xD)
Engelskan var helt värdelös..jag hade i alla fall klarat provet jag skrev men det var ju inget att imponera med precis. Jag är h u r  t r ö t t  s o m  h e l s t. Och så är man ju tvingad till det där vuxenlivet nu också nu när mom och pops är i Berlin, måste aka och handla mat så att det blir någe mat alls ikväll. Sen kommer M. (:

bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0