Smaka sommar, you rock my world

Haft en bra helg med fist, mys och mycket skratt :D Men är jag mindre stressad på läxfronten? Inte en chans.. har faktiskt fått ännu mer att göra. Vilket får mig att vilja spy. Ja, väldigt ont i magen också..

Kal å ada är fixat och bokat. Nu ska vi bara fixa så vi kan transportera oss dit på ett vettigt sätt. Bil ja, men vems? Två nätter i GBG med massa volley kan inten säga nej till. Träffa bästis igen då också! Massa najs!
Har fått mina tågbiljetter bokade til lsthlm också nu den 23-24 maj. Massa fint det med (:

Har även plockat upp vår giant studsmatta idag och har hoppat lite på den, massa sommar på det och som ett gott slut på all frisk luft ute..så tog jag mig ett strå gräslök. Vansinnigt, ge mig sommar nu!


Midsommardans för många, många år sen.

Ikväll ska detta påbörjas, putsas och kanske avslutas

Personligt brev + CV
KLART
Islam frågor KLART
Judendomen frågor Gjort så långt det går, måste ha extramaterial från skolan
Matte
Förbereda 5 lektionsföreläsningar
Psykologitexter hit & dit
Engelska uppgifter för att jag ska få mitt VG

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0