Efterlängtad kalender.

Imorgon kommer förhoppningsvis min kalender som jag beställt.. Den behövs verkligen, känner att det börjar bli mycket att hålla reda på i huvudet nu och det är bara den här veckan jag försöker hålla reda på.. måste alltid tänka till på morgonen vad som händer..totally sick!
Hittade en poncho, ett brunt linne på gina, ett mönstrat linne på monki (25 spänn ffs!) och en udda tröja på Weekday med vågad rygg för 88,50 spänn typ ;D Love youu!
Storstrumpa fixade vinet för imorgon, gott!
Nu ska jag bara inhandla ett par svarta kawasakiskor på TS imorgon.. & en stay in place bh..

Jag tänkte spränga en sjua till den 1 september..

Jag
Tände en eld för dig
Och nu brinner hela skogen.

Planerna
  •  Tisdag, springa till frukost, sen ska det handlas kräftor för skivan hos nilsson, ska även handla skorna..
  • Onsdag, Body toning, sola, vid 13 ska det övningsköras MC, jobb på YES på kvällen och möte
  • Torsdag, klippas 0945, sen ev. åka till simrishamn, combat och core på kvällen
  • Fredag, sovmorgon, springa, åka til lstan & handla småfix för lördag, träna BP, ev. åka in till malmö och se familjen
  • Lördag, volleyturnering vid saltan, fett roligt ska det bli! Fest på kvällen..? Någon?
  • Söndag, sova och träna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0