färre än 2 på 36..

Sömn, som jag är så beroende av, kan sova när som helst, vart som helst. Fast inte igår när jag hade tänkt ladda för kvällen..vilket satte mig i ett fett dilemma då jag började gråta för jag var så trött.
Men jag tog mig i kragen, gjorde varm choklad & krängde mig bort till bussen. Och det är jag minst sagt glad för. Träffa Julian, Aaua, Hångelberg, anton, malin, emilia, erik, fluff.. ja massa (: som gjorde mellankakan väldigt glad här! Åh!

Nu är det dags att ta tag i rummet, göra det fint, iordning och städat.. så jag mår bra i mitt sinne igen.. Så kommer mamma med jordgubbs strepsils sen.. Perfekt!

tjipp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0