Första Fredagen sabbad, andra välplanerad och efterlängtad.

Ja igår då..blev inge billie för min del. Tråk. Men de spelar fler gånger i livet hoppas man.

Nästa fredag är det dock kräftskiva planerad från 1400 hos fru nilsson. En för övrigt jävligt härlig brud med bara bra inslag! Sen ska det bäras till malmö och jag ska skrika till familjen som nyss tog mitt hjärta. Massa bra, men SMK.. njae..jag förstår mig inte på den sortens noise.. Varför har ingen berättat om Familjen innan? Eller har jag bara omedvetet bojkottat dem för att alla älskar dem?



Dagens erkännande; Jag har aldrig varit på en fullfjädrar kräftskiva. Nej jag räknar inte kräftskiva med familjen som kräftskiva eftersom mamma fixar allt.
Nu menar jag sånt där när man tar med eget knyt och dricker så det sprutar ur öronen och skrattar käken ur led.
Nu ska jag handla smått & gott för kvällen. Nyttigt.

tjipp

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0