Foundation på läpparna..?

Jag stod i garderoben inatt, första gången på aslänge..trodde jag skulla screwa det helt..men icke. Min kära Hångelberg hade låtit mig se tillräckligt för att ja gskulle komma ihåg. Fick lite support på slutat också av guldbarnet Charlie. Under kvällens gång var det ett par tjejer som trivdes i mitt sällskap och som var tionde minut skulle ha mer foundation på läpparna.. WHAT?! På läpparna?! Varför gömma läpparna så det såg ut som om man bara hade ett hål in i huvudet käpprätt upp & ner? Don't get it..
Fick även träffa sunshine igen som jag egentligen hade glömt bort.. Blev sjukt glad att få se honom i alla fall! Han lever upp till sitt smek fullständigt! (För övrigt jag & sara som gett honom smeket, känner inte till om någon annan också kallar honom sunshine) Fick lära känna ytterligare en Johannes som var trevligare än jag trodde och jag kommer få lov att bestämma när jag vill jobba under hela hösten, ska bara in & kolla schemat på hemsidan. Det är chill (:

Imorgon börjar plugget och det känns minst sagt konstigt..skulle egentligen bara vilja dra härifrån. Vart vet jag inte.. suck.


Ut & springa jepp jepp.

Kommentarer
Anonym

Foundation på läpparna är ballt! ALLA har det!

2008-09-01 23:14:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0