Gårdagens och idag

Igår hittade jag en väska som mom köpte för typ 10 år sen, skitsnygg och helt oanvänd(!) och inte nog med det så hittade jag en av farmors plånböcker och jag va rinte sen att flytta över mina kort och lappar och skrammel till den. Skitsnygg! Loves it!
Idag ska det bära mot lund så jag får inspektera Viktors nya crib (som han kallade det?), ska även försöka ta en tur i stan och se om min vinterjacka kommit än.. Ja, jag vet men jag vill ha en nu! haha (:

Garagelektion igår, gick bra, skulle bara sitta och lyssna och komma med bra kommentarer och frågor som alla tänkte..
Sen repanmöte som varade i 2 timmar, sen bar det till Krillidill där vi såg "The girl in the park"..en film jag INTE rekommenderar. Storyn HADE kunnat vara bra, men det var den inte..

hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0