Going down. Must go down..

Jag oroar mig för emma som fan.. igen.

Jag oroar mig för mig själv.

Jag oroar mig för hösten.

Jag oroar mig för min kropp.

Jag oroar mig för tiden.

Jag oroar mig.. för.. allt?

Jag har en konstig känsla i kroppen.

Det sa klick. För en lite liten stund sen. Det där negativa klicket. Eller var det verkligen det?


Ikväll ska jag till Jeff efter jag hämtat mamma på jobbet, ska bli JÄTTEROLIGT! Man har alltid så jävla roligt med den där pricken! Vi ska se morgan pålsson, jumper, hannibal rising och massa andra gayfilmer! Hahah! Vara nyttiga grisar, dippa paprika, morötter, gurka och sånt! Och lättgräddfil typ (: skitgott ;D
tjipp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0