Hemgång

Nu har jag längtat hem och haft min löjliga nedräkning..
Blev ridning idag och jag fick äntligen rida min underbart röda Sajli.. som minst sagt var sååå underbar som jag räknat med! Så glad! Så glad!
Linn kom i torsdags och jag har minst sagt haft mina bättre dagar med henne här! SÅ mysigt! möö möö! haha :D
Det har varit såå braa så braa.. nu laddar vi för bussen som avgår från kronhagsvägen 2305.. Landar i Visby 0020 och sen går vår båt 0050..
Åh.. båt. Shit, jag ska hem. Jag ska verkligen hem.
Det kändes såå konstigt att säga hejdå till barnen mina..som är så söta. Älskade, underbara barn.
Men de kommer till mig i höst, det ska bli roligt! ;D Wie!

Nu ska jag ladda, bädda ur sängen och göra mackor..

ses imorgon i ystad.
1203 landar jag på stationen.

tjipp

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0