Högskoleprov

Nu har jag precis bränt 350 riksdaler på anmälan till högskoleprovet. Den 25 oktober är det och a.. det ska bli intressant. Men jag har ju blivit antagen och börjar på Lärarutbildningen imorgon? Varför nu detta..
Jo, jag har börjat tveka. Jag är nog egentligen inte hon som rättar prov dagarna i ända, tjivas med ungdomar som inte kan koncentrera sig eller förklarar samma sak om och om igen för en elev som inte fattar.. Eller är jag det? Jag ska hur som helst prova och se om det är intressant och roligt nog för mig.. Annars hoppar jag av och läser Kriminologi och Samtals & intervjuteknik med makt och genusperspektiv..och efter det då?
Jo, det är så att jag funderar på att bli polis. Hundförare, MC-polis.. Något utav det. Så nu gäller det att komma iform så jag kan klara de där testerna och så får jag hoppas att de tycker jag är lämplig nog att gå utbildningen.. Växjö, Solna eller Umeå då.. eh, vad är det för dum fråga? Du läser en snögalen människas blogg.. Lätt Umeå.
Snö, massor av snö, kallt massor av kallt..
Jaja, vi får se. Första dagen på lärarlinjen imorgon. Får se om det är något. Ska hursom upp vid 5. Ska vara på högskolan 0815. TJOHO!

hej

Kommentarer
lisa

hej hej, såg på tidigare inlägg att du hade peggys sång. du vet som en svala blabla :P

ja undrar om du skulle kunna skicka den till mig?:)

2008-08-31 21:49:42
Ina

Haha, är det mig du fått inspiration av till Polishögskolan ? :) Lycka till på högskolaprovet (psst! det är skit jobbigt!) thihi

2008-09-03 07:54:05
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0