It came out of the sky

Som nämnt innan så övningskörde jag MC i torsdags, tränade därefter Combat.. Vilket var sjukt efterlängtat, jobbigt och svettigt. Precis som det ska vara, därefter blev det lite Core så man får bukt på ryggen igen.
Igår mådde inte min mage alltför bra måse jag säga.. det var ett krig mellan mig och magen, jag ville äta och var hungrig som ett as men min mage tvärvägrade och skicka ut det igen.. ehe, trevligt att skriva här. Mom kom med medicin vilket resulterade i något väldigt nära besläktat med tarmvred vilket gjorde att jag fick gråta mig till sömns vid 8-9 slaget.. blev senare väckt av Viktor som ringde, han traskade runt i ett trapphus på ett hotell nånstans i sthlm..
Idag då, jag vaknade kring 7 och var ovanligt nog pigg nog att inte kunna fortsätta sova, drar på mig lite paltor, äter frukost bestående av krossat knäckebröd i hälsofil (allt för att vara snäll mot magen..) och packar iordning väskan och kör in till stan i ÖSREGN. Spelar beachvolleyturnering i ÖSREGN och a.. frös arslet av mig i ÖSREGNET. Fick se ett ansikte där som jag inte väntat mig men som jag faktiskt njöt av.. och när han bytte om, tjoho! Haha!

Väl hemma så har en het dusch aldrig varit med inbjudande och en stor, het kopp kaffe.. Kan man bli lyckligare? Jag är till och med varm om fötterna nu.. till och med händerna är varma!

Nu ska det städas!


tjipp

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0