Löjlig nedräkning

Jo, det är ju så..om en vecka..så är jag troligen i simrishamn vid den här tiden och lattjar volley med the hoes again! Och det ska bli sååå himla skoj.. grejen är att min nedräkning har kantrat och blivit löjlig.
Som exempel.
3e sista gången jag är i affären, titta alla i ögonen en extra gång..särskilt idioten i kassan som är så fascinerad av min ena chef, Micke som tydlgien har varit hans befäl nån gång i tiden.
Ett paket dadlar räcker i en vecka. Sista paketet vill säga.
Jag schamponerade håret idag, en gång till kommer jag schamponera håret. mycket schampo i håret vil lsäga så flaskan tar slut! Balsam i håret varje dag.. måste nog köpa en flaska till likförbannat.
6 mornar ska jag upp och äta frukost.
6 kvällar till ska David och Isak får godnattpussar.
Jag kommer bara tvätta en gång till innan jag åker hem.
Jag ska på personalskoj på lördag. Kaka-Linn SKA MED. ;D
Linn kommer på torsdag, nedräkning til ldet med! SKITGLAD!

Ja.. jag kom av mig där ett slag.
Barnen var otroligt gulliga ikväll, massa surbuttande och köttbullsmatcher och kramar och pussar.. och ännu mer surbuttande. De gör mig så glad.. såå jobbigt att behöva lämna dem :(

Internet har varit nere nu nån dag.. skitkass, CSN accepterar inte Nordea när jag ska logga in med e.. och äsch.. blä.

hej

Kommentarer
sara

höh det ska bli kul o se dig igen. jag behöver snacka med daaaaaaaaaaaaaaaagg =)

2008-08-04 21:57:09
URL: http://aaua.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0