Mc-körkort

Idag ska jag då till Tettes och ta min första lektion hos dem. Har redan pungat ut hur mycket som helst på den förra trafikskolan och tycker ändå inte att det gav någonting.. Får se hur mycket till de tycker att jag ska köra sen innan det är dags att köra upp på nytt.

Kortade av håret lite igen för att få tillbaka mitt vanliga spejsade hår jag hade i somras.. minst sagt skönt! Någon som har nåt förslag på styling till håret som man kan göra om hur många gånger man vill? Utan att det är vax?

Yes, I like it.

Nu måste jag peta
i mig något mer
vettigt så jag orkar
koncentrera mig på
körningen & träna combat ikväll
som för övrigt ska bli JÄÄÄÄÄVLIGT ROLIGT!

Skriva lite i kalendern också..som är jävligt snygg.. (:







Hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0