Stockholm

Nu sitter jag på centralstationen i stockholm.. och är hur slut som helst, fällde en tår.. av flera anledningar. Däribland att jag är hungrig, att jag inte får någon morgonkram av Isak & David idag, att jag inte får jäklas med micke eller skoja med anki.. och för ett meddelande jag fick på datorn.. men det har ingen annan något med att göra.
Mitt tåg hem går om en halvtimme och jag tänkte köpa mig en liten frukost innan jag kliver på tåget.. Även om jag hellre hade stannat i huvudstaden ett par dagar först..
Det var lite småkusligt när vi först kom hit, jag och linn.. Ingen var riktigt vaken och det var näst intill tomt på hela stationen..Nu är folket här igen dock.. känns bättre. Så som stockholm ska vara, fyllt på folk.
Gravida kvinnor, uteliggare, rockare, punkare, medeltidare och trendnördar.. en man med en konstig cykel? Och ett par med roliga hattar på sig.. och konduktörer så det sprutar ur hörnorna.. tjocka människor..smala.. långa och korta. Det är sjukt vad anonym man är här, inte en jävel vet vem man är, vart man kommer ifrån eller hur man ens kom till.

Frukost.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0