Helg

Helgen var välbehövlig i stugan med Emma. Vi möblerade om hennes lilla loft på torpet, glodde på Love actually och gjorde världens fetaste pizza, sitter som en böld på magen nu.. Sjukt god dock!
Det blev mycket prat om människor, idioter och mycket annat man behövde få ur sig..nu när man inte setts på så himla länge..för längesedan tycker jag.. Bara få allt ur sig var nog det jag behövde mest, slippa ha det packat i sig.. en prilla under läppen & en emma bredvid sig i bilen.. i en saab (sämst av alla bilar) som faktiskt, FAKTISKT var rätt härlig att köra, cred på det. Cred på färskpressad äppelmust också, som att dricka rent äpple, det kanske är precis vad det är men det var så sjuk känsla i munnen, verkligen jättegott!

Söndagsmorgonen gick till att kommentera att emma hade något i ansiktet (haha I love you <3) och sedan bar det hem där jag knappt hann borsta färdigt tänderna(för andra gången den dagen, hör och häpna krill!) förrän jag var borta ur huset igen.. förstår att mor & far undrar om jag verkligen bor hemma..

Måste slänga in en kommentar på alla jävla idioter som inte kan avgöra vart mötespunkten är när man kör mitt i natten, för de alla jävlar som sätter på helljuset 25 METER INNAN MAN MÖTS. Skärp er.. och för alla jävla fasaner.. jag hatar fasaner.

Och slutnot för dagen är att jag är jävulskt förvirrad.
Som alltid. (:
Inget nytt alltså.

En till grej, jag håller på att sy nyårsklänning! kommer bli svinball! Taft i marinblått! Bilder kommer sen!

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0