Bäftif

Igår kom då Stefan hit till vandrarhemmet och ska jobba med mig i baren/repan/servisen.. Alltid lika skoj att ha honom i närheten, garva åt konstiga människor och prata om allt mellan himmel och jord. Vi har en förståelse nånstans som ingen annan, glad att han finns i mitt liv och gjort det since 2005. Efter en lång bastu igår så gjorde vi som så många gånger förr och gick ner på flygfältet vid 1 slaget och glodde på stjärnor, en grej som både han och jag delar och gör ihop. Under stjärnhimlen finns inga lögner. Glo på galaxer och sateliter och se tillbaka i tiden..fler hundra miljoner år tillbaka ser man faktiskt.. insane. Fick vädra lite jobbiga ämnen som dykt upp, prata om framtid och dåtid, ja, allt?

Nu precis satt vi & kollade på 5 miljoner bilder från där och då och alla möjliga tillfällen..bland annat studenten <3 haha
Åt nog en av världens godaste nektariner..
Fick mitt gorillaz album igen också, har suktat lite efter det (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0