Beachglajjor

Jag vet inte hur många gånger jag tagit upp glajjorna ur väskan & nöjt tänkt (och sagt rakt ut för den delen)
- Fan vad bra att jag köpte dessa glajjorna idag, hoppas de håller länge!

Följde med Sven & Maja-lena ner i stan idag där de lämpade av mig vid Öster...så jag strosade omkring några varv innan jag möttes upp av stefan som skulle ha nya linser, men inte fick några.. Han var tvungen att göra en ny undersökning. Tjihu!

Är helt slut av dagen.
Kort sammanfattning.
Jag fick ett plötsligt behov av pizza som jag inte ätit på svinlänge. Vilket medförde att detta var den absolut godaste pizzan på länge. Kommer dröja länge innan jag äter pizza igen. Pizza Quick! 28 47 47 är numret dit, klar varm god härlig genombakad pizza på 10 minuter!


Stefan ville fotografera de häftiga molnen borta vid snäck och jag fick agera förgrund. Såg för övrigt en av jordens vackrare varelser här på jorden idag. Han hade röda badshorts, var lång och smal. Ljust chokladbrunt hår klippt i nån fräsig fräck frisyr. Tatueringar på armarna och piercing i båda nipplarna, få som faktiskt ser bra ut med det och på allt detta en schysst bränna som heter duga. Jag kroknade ett kort ögonblick och dog helt. Måste sett lika dum och konstig ut som vanligt när mina ögon hittat någpt bekvämt att vila på. Han hade gärna fått bjuda mig på öl om man säger så.
Nu är han borta och jag kommer aldrig få se honom igen. Skönt! Annars hade jag väl blivit galen till slut..

Jag lärde känna en heeemskt trevlig tjej ikväll också när det var dags att dra ner till A7 och lira lite beach. Trista Stefan ville inte spela med mig.. så jag tog mig i kragen och anmälde mig och hoppades på att det fanns någon som blev över. Och då poppade Kinna upp. Vi lirade järnet trots första gången vi någonsin spelade ihop. Hon bjöd för övrigt på VÄRLDENS GODASTE KAKOR! Jo, stefans havrekakor var också något smakfullare av den här världen..men I <3 eco by ICA kakor! Nytt godis att ha med till kommande matcher. Shit vad goda de var, måste trampa ner till affären och kolla ifall de har dem här nere också! iih! De bestod av sesamfrön, olja, honung, mandel, russin, havre, pumpakärnor osv osv.. jag dog ett ögonblick där med..

Som sagt, mina beachglajjor är ett plus den här sommaren. Loves them. Mörkt gröna och lite lätt tonade i silver. De är tajta så de släpper inte in massa ljus från sidorna och ja, jag kan titta på solen med dem.
100% UV protection. Perfekt, kanske kan behålla min syn några år till i alla fall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0