Beslutsamhet.

Jag har ju varit på väg ner nu ett tag, jag har velat följa med dig ner för att visa att jag finns här. Men nu sista veckorna har det varit så många med sina problem hit och dit och detta har tärt på mig. Jag ser ett missfoster i spegeln varje gång jag står framför den. det är inte roligt längre..För att jag inte räcker till.. Jag har fått massor av pepp av att jag kom in på högskolan, vilket betyder att jag blir kvar i Skåne. Jag finns här för att hjälpa dig till toppen. För det här går inte längre. Du är viktigast och det är dig jag börjar ta itu med.
Jag pallar inte med att behöva åka och hämta dig för att du gråter sönder, jag pallar inte med att se dina armar, jag pallar inte med att du jämt mår dåligt, jag pallar inte med att det alltid är problem, att du hela tiden vill förinta dig själv.
Fattar du? Det går helt enkelt inte, jag mår inte heller bra av det här, Förstått?
Jag kan inte skriva att *tre magiska ord* men du vet att jag inte skulle släppa dig? Jag har fan hängt med i snart 5 år..Skulle jag bara släppa dignu bara sådär? Tror inte det.
Ska du förslora vart enda gram på din kropp så ska du fan få svettas för det, inte dö av magkramp för att du vägrar äta. Du ska inte bhöva ropa på hjälp med dina sönderskurna armar och sönderskurna kropp för att vi ska förstå, jag har fattat?! Det är prio ett, ta tag i din jävla depression. Det går att lära sig leva med sånt. Jag vet inte själv men man har ju sett andra och jag stöttar dig om du skulle snubbla någonstans. Som alltid. Prio två, köp ett gymkort. Du har storlek S och XS till och med XXS? SÅÅÅÅ JÄÄÄVLA STOOOOR ÄÄÄR DUUUU IIIINNNTTEEEE, kom igen va?
Jag vet att jag klagar på att jag själv är fetto, men fan jag får väl sluta med det då. Det är inte så jävla svårt att älska livet. Det är så fucking jävla för kort för att slösa bort på sån här skit. Vi kan bättre än såhär Emma?
Eller hur? Jag ska upp ur min grop och det nu. För jag pallar inte mer. Och du följer med mig.
Skulle det krisa så kan du alltid komma till mig, vi kan alltid ta oss någonstans. Bort, ja du vet..

Smält det här och fatta att vi ska ta oss ur detta. En gång för alla. För jag tänker inte titta på medan vi förintar oss själva, vi har ett liv att leva. Jag är så jävla trött pådet här nu.

Världens visa ord
Låt det gå, går det åt helvete så LÅT det gå åt helvete. Det är en ny dag imorgon.

Jag är bra, och ingen eller inget kan ändra på det.

Kommentarer
Emma

Du är inte bra, du är BÄST sara.

tre magiska ord

2008-07-13 12:43:19
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0