By the way..

Vi har ju haft pony-car meeting i helgen ockå. Så bland annat dessa godingarna har stått parkerade utanför mitt fönster. Det är rysningar längs ryggraden när de motorerna startar..

        

Favoriten var då den mörkgröna mustangen..ÅÅÅÅÅÅh.. Det är verkligen bil, bil för hela slanten. Ge mig en sån och jag är din för alltid. Haha (:

Facebook börjar gå mig på nerverna, verkligen! What kind of guy would you fall for? Kom igen va?
Killar ska vara långa och smala, tjejer ska inte ha för mycket men inte för lite kurvor. Punkt. Snabbt och lätt.. sen så ska ju personligheten komma in på ett hön och ta över allt. Man kan inte beskriva eller förklara hur en personlighet ska vara, det bara är så och har man det så har man det, annars inte.
Och alla dessa frågespoirter hit och dit som ska avslöja ditten och datten.. kan de inte bara radera allt det där? Och Facebook funkar hur bra som hekst på engelska, vi fattar ändå.. men nänä, där kommer svenska med rätt lagom dåliga översättningar ibland och frågespiorterna kan de  väl också tvunget översätta då också om de nu måste ha svenska med i bilden..

Nej, emma..jag vet att vi inte borde. Men som jag sa. faller du så faller jag. Dessutom är det nog rätt nyttigt för min del nu ändå ;) Flodhästar hoppar inte lika högt, hahahaha ;D

Senare blir dt en ridtur & nu väntar duschen. Fresh'n up ;)

tjau sålänge

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0